Opgelost door Youfone Nederland: na ruim 2 weken is ons bedrijf nog steeds niet telefonische bereikbaar! youfone

angry Opgelost
juerd

Youfone, vastetelefoon.
Op zaterdag 21 juli hebben wij gemeld dat onze vaste lijn, van ons bedrijf, niet werkt. na verschillende telefoontjes en mailtjes. Zelf een medewerker die ging uit zoeken wat er aan de hand is, dit was het antwoord wat ik per mail kreeg:

"Na navraag te hebben gedaan heb ik een terugkoppeling ontvangen. Het probleem is bekend en nog in behandeling bij de betreffende afdeling."
dat was 10 dagen na eerste melding en verschillende telefoontjes verder.

vandaag 7 augustus, is ons bedrijf nog steeds niet bereikbaar en Youfone ........

een vaste telefoonlijn waar we mee kunnen bellen en onze klanten ons kunnen bellen !!!!!!

juerd
Door na bijna drie weken pas, ipv direct KPN in te schakkelen is het probleem direct opgelost. Dat het hier gaat over een gehuurde lijn is voor ons als klant niet relevant, dat is uw interne zaak. Hier door hebben wij als bedrijflocatie voor groepen enorm veel schade geleden, wij moeten het m.n. van de zomer maanden hebben. Van jullie medewerker begreep ik dat onze zaak al is door gestuurd naar de financiele afdeling, inmiddels hebben wij ook de reactie van deze afdeling: "Ik wil je informeren dat de financiele afdeling je een maand gratis wil aanbieden onder de storingsregeling. Bij akkoord kan je reageren op deze mail zodat dit voor je verwerkt kan worden". U begrijpt dat deze lachwekkende reactie, door ons vanzelfspreken niet serieus genomen word. Wij zullen via onze jurist reageren op dit "voorstel" . maar dit dit te schandelijk is voor woorden, dat bedrijpt u hopelijk zelf ook. J. van der Burgt Buitenplaats De Blauwe Meije

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?