Klacht Youfone Nederland: nalatig

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374834
Gebruiker
RafaelVige
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb niet de tijd gehad om te bedenken of ik internet wou hebben van dit bedrijf. Heb via pricewise een overeenkomst gesloten voor internet vervolgens gebeld om te kijken of ze mijn aanvraag binnen hadden. Dit was dus niet zo ze konden mij niet vinden in het systeem hierdoor ben toen gegaan naar een andere provider om internet aan te vragen. Uit het niks krijg ik te horen na een maand dat ik internet van Youfone hebt hierdoor hebben zij mij in de problemen gebracht.

De oplossing

Opzeggen van het abonnement omdat ik nu internet heb besteld van een andere provider. Vanwege de nalatigheid van Youphone.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RafaelVige
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opzeggen contract heb niks van Youfone op 27 mei ontvangen heb 27 mei contact opgenomen met PriceWise en die wisten van niks.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen