Opgelost door Youfone Nederland: Niet kunnen leveren op nieuw adres, wel facturen blijven sturen.

JAvW

Omdat er geen ontevredenheid was over Youfone, is het contract door de klant verlengd. Echter, kort na de verlening heeft klant een huis gekocht in een andere wijk binnen hetzelfde dorp. Gezien de tevredenheid wilde zij Youfone overschrijven naar dit nieuwe adres. Echter, Youfone levert niet binnen betreffende wijk. Jammer! Dan maar overstappen naar een andere provider en klant stelt Youfone op de hoogte, om het abonnement te beeindingen, aangezien levering niet mogelijk is. Reactie van Youfone? ''Op het moment dat je de bestelling bij ons plaatste, was je op de hoogte dat je ging verhuizen en had je kunnen kijken naar de mogelijkheden van je andere adres. Dit is nagelaten. Ondanks dat je van de verhuizing wist en controles daarop had moeten uitvoeren, heb je moedwillig een abonnement voor 1 jaar afgesloten.''

Niet alleen is deze reactie uitermate onpersoonlijk, komt hij ook nog eens erg agressief over. Uiteraard had klant dit nagekeken, had zij ook maar enigzins verwacht dat Youfone binnen hetzelfde dorp maar in een andere wijk niet kon leveren. Echter, voor klanten is niet alles rondom de abonnementen zo vanzelfsprekend als voor medewerkers. Klant wordt in de zelfde reactie op de vraag ervan beschuldig ''niet in goed vertrouwen te hebben gehandeld''.
We hebben het hier over een klant die tevreden was over de service en graag was gebleven, echter dit was niet mogelijk door geen dekking op het nieuwe adres.

Klant moet nu het volledige jaar betalen, voor service waar zij geen gebruik van kan maken. De enige oplossing die wordt geboden is het betalen van de afkoopfactuur.

Onterecht en oneerlijk.

Youfone ticket nummer 702015

Kwijtschelding van de kosten op de afkoopfactuur.

JAvW

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?