Klacht Youfone Nederland: Nog steeds geen geld terug

R.Y

Al meer als 5 a 6 maanden wacht ik op het verschuldigde bedrag van 25 euro. Ik heb vaker telefonisch contact moeten opnemen en meerdere malen gemaild. Dit heeft mij een hoop telefoon kosten opgeleverd en ook nog eens tijd en energie. Door onvoldoende informatie en slechte advies heb ik dit bedrag te gemoed gekregen op mijn factuur. Dat ik er moe van wordt is in zekere mate! In velen mails en contact per telefoon is mij verteld of ik steeds nog 2 weken wou wachten!! Helaas, was het weer niet gestort!? Snap niet hoe dit zo kan uitlopen en ben het helemaal spuug zat. De manier van handelen en leugens vertellen ben ik ook helemaal zat! Ik wil voordat ik op vakantie ga mijn geld hebben ontvangen. En dit voorgoed afsluiten. De telefoon kosten waarbij ik langer als een half uur in de wacht rij stond is al genoeg! Ook is dit de tweede x dat ikdeze klacht hier plaatst. Nu hopen dat het gestort wordt!

Ik wil mijn geld zeer snel ( met spoed) ontvangen op mijn rekening!

Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Yenihayat,Wij hebben u vanmiddag een e-mail verzonden waarin wij hebben aangegeven navraag te doen bij de financiële afdeling. Zodra wij een reactie hebben sturen wij u een nieuwe e-mail. Wij willen u vragen dit af te wachten. Onze excuses voor het ongemak.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    R.Y
    Bedenk eens goed voordat je op afgehandeld klikt! Dat u het aan de financiën heeft gevraagd of dergelijke betekent niet dat de zaak is afgerond. Dit is namelijk al eerder gedaan/ of gezegd tegen mij. Snap je de punt dat de zaak al 6 maanden ( hald jaar duuet) dus afgehandeld en genoegen nemen met jou kort bericht doe ik absoluut niet. Dit is niet afgehandeld. Zo als ik ook vermeld gaat het mij om dat ik het zat ben je jullie een stel afpersers!
    Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Yenihayat,Wij begrijpen dat het ontzettend vervelend is echter moeten wij wachten op reactie van de financiële afdeling voordat wij u meer inhoudelijke informatie kunnen geven. Onze excuses voor het ongemak nogmaals. U hoort zo snel mogelijk van ons.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    R.Y
    Dit is al vaker aangegeven. Helaas nog steeds geen resultaat mogen ontvangen na een half jaar. Zeer vermoeiend en nu begin in ook nog eens echt gefrustreerd te raken. Onbetrouwbare bedrijf! Raad iedereen aan om nooit in contact te komen met dit hopeloze bedrijf!

R.Y

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?