Klacht Youfone Nederland: Nog steeds geen oplossing dubbele afschrijving

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 47366
Gebruiker
Wiar
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Van Youfone mogen we storneren, wat per mail bevestigd zou worden, wat alhoewel Youfone zegt dat ze 2 mails hebben gestuurd, nooit gebeurd is.
Directpay zou hier ook van weten, wat ook niet het geval is, bovendien zeggen deze dat het op de nieuwe factuur gecrediteerd zou worden, wat zij weer van Youfone hoorden.
Ook zegt Directpay, dat als wij storneren wij afgesloten zullen worden en extra kosten zullen krijgen, incassokosten en kosten om weer aangesloten te worden.

De oplossing

Het geld terstond terugboeken!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer van der Voort,Wij hebben u vandaag de 2 e-mails nogmaals verzonden. Hierin vind u meer informatie en uitleg over de verwerking van de crediteringen. Graag verwijzen wij u naar deze e-mails.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    Wiar
    Datum
    Het laatste bericht dat er binnen 2 weken gecrediteerd zou worden, dat wachten we maar weer af!!
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer van der Voort, Wij gaan er vanuit dat alles nu in orde is. Mocht dit niet zo zijn, dan willen wij u vragen een ticket in te sturen via My Youfone, dan helpen wij u graag verder.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  4. Auteur
    Wiar
    Datum
    6 voorstellen gehad; terugstorting binnen 2 dagen, storneren, geld terug op factuur januari, vervolgens op factuur februari, en nu weer storneren en laatste voorstel binnen 14 dagen geld terugstorten en niets is nagekomen!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wiar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?