Klacht Youfone Nederland: Nummer is overgenomen, ik heb dus geen bereik, maar ik heb van Youfone nog geen nieuwe sim

Nathalie

Slechte klantenservice, slechte communicatie.

Ik ben al meer dan een maand aan het wachten op mijn abonnement met nummerbehoud. Toen ik dit abonnement afsloot kreeg ik de horen dan mijn nummerbehoud verzoek door mijn vorige provider was afgewezen omdat mijn vorige abonnement nog 6 maanden liep. Na dit bericht heb ik gelijk contact opgenomen met mijn vorige provider en die heeft mijn nummer eerder vrij gegeven.

Ik heb dit weer doorgegeven aan Youfone en de codes doorgegeven die ik van mijn vorige provider heb gekregen. Ik heb daarna niets meer van Youfone vernomen. Ik ben toen maar weer gaan bellen. Ze vertelde me dat ze er weer achteraan zouden gaan en het nummerbehoud opnieuw zouden gaan aanvragen. Ik hoorde weer maar niets van Youfone, dus ben weer gaan bellen. Toen bleek dat de codes niet voldoende waren. (Niet dat ze zelf even contact met mij opnemen). Ik heb daarna weer gedaan wat Youfone zei wat ik moest doen. . Ik kreeg toen een mailtje dat mijn nieuwe simkaart is verzonden, "fijn" dacht ik! Maar nee, Youfone heeft namelijk nu wel mijn nummer al overgenomen, maar ik heb nog geen simkaart! Dit kan 3 tot 5 werkdagen duren. Ik ben nu al een dag telefonisch niet bereikbaar. Ik ben vrij afhankelijk van mijn telefoon en los daarvan, zo hoort het niet te gaan.
De klantenservice zegt dat zij hier niets aan kunnen doen. Dat het komt omdat mijn aanvraag al een maand geleden is gedaan en dat mijn simkaart onderweg is (wat max. 5 werkdagen kan duren) en dan ik wel weer telefonisch bereikbaar ben - Ja, mijn aanvraag is een maand geleden gedaan, maar ik heb meer dan een maand moeten wachten op jullie reactie en actie!

Ik ben echt teleurgesteld en sta er echt van de kijken hoe YouFone met mijn klacht omgaat en dat ze geen enkele verantwoordelijkheid nemen.

Dat ze erkennen dat er fouten zijn gemaakt en compensatie voor het feit dat ik nu door hen telefonisch niet bereikbaar ben!

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?