Klacht Youfone Nederland: Onbeperkt internet 1 week gebruikt volledige maand gefactureerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 61311
Gebruiker
Peter
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb vanaf 24 april onbeperkt internet en 250 min beltegoed. Voor het beltegeod heeft Youfone netjes een rato berekening gemaakt. Voor onbeperkt internet is een volle maand berekend en niet de rato berekening.

De oplossing

Internet onbeperkt berekenen naar rato gebruik
24-2014 ingangsdatum eind datum factuur 30-4-2014
maandbedrag / 30 dagen x 7 dagen gebruik = gebruiksdagen
16 euro / 30 x 7 dagen gebruik = € 3.73
en niet € 16.00 rekenen

4 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer Heesakkers,Helaas is het niet mogelijk om een Onbeperkte bundel naar rato te berekenen. U heeft in de maand april onbeperkt gebruik kunnen maken van internet, dit verbruik is niet naar rato berekend omdat onbeperkt geen vast aantal is wat kan worden gedeeld en vermenigvuldigd door een bepaald aantal. De kosten worden daarom ook niet naar rato berekend.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    Onbeperkt is wel degelijk te bereken naar rato van de aantal dagen dat je er gebruik van hebt gemaakt. Wat is het voor een onzin dat je onbeperkt niet kan berekenen?
    Ik wil het teveel betaalde ongebruikte dagen onmiddellijk teug gestort.
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer Heesakkers,Helaas is dat niet mogelijk. Onbeperkt is geen aantal, dit kan dus niet berekend worden. U heeft in uw eerste maand onbeperkt gebruik kunnen maken van internet, daarom worden deze kosten ook volledig berekend. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  4. Auteur
    Peter
    Datum
    Na het contract snel over naar een nieuwe provider ook al kost het meer ben er nu al klaar mee. Op hun website staat hier ook niets over dus ze zijn ook niet transparant. Heb trosradar hierover ingelicht en van alle pagina's een printscreen gestuurd. Wanneer beginnen ze met NPS metingen kunnen ze heel wat van leren. Voor mij geen mond op mond reclame. Youfone jullie zijn dieven!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?