Klacht Youfone Nederland: ondeugdelijk product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 324972
Gebruiker
Nieuw slachtoffer van Youfone?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1,5 week geleden 2 tv-ontvangers en modem ontvangen van youfone. Al direct waren er problemen met de ontvangst (wifi), maar vooral met de ontvangst van het tv-signaal. Na een minuut of 10 springt het beeld op groen of paars. Even aan -en uitzetten denk je dan, maar het herhaalt zich altijd. Direct per mail een klacht ingediend, maar geen reactie (nog steeds niet trouwens). Gelukkig heb je 2 weken om de koop te herroepen, maar youfone geeft aan dat die termijn geldt vanaf de bestelling. Het duurde echter 3 weken voordat de ontvangers e.d. bij ons binnen waren. We kunnen pas de producten testen als we de producten ook hebben, lijkt me. Op internet gezocht naar vergelijkbare klachten....en ja hoor, we zijn niet de enige. Vandaag weer contact opgenomen, maar doodleuk wordt beweerd dat we geen recht van spreken hebben, want de herroepingstermijn is verstreken. Ja, raar hé, als je de producten pas ná de herroepingstermijn ontvangt. We gaan vandaag nog een brief sturen en hopen op een goede afhandeling, anders gaan we de Consumentenbond/Geschillencommissie inschakelen. Dit is geen manier van zaken doen.

De oplossing

Zo snel mogelijk in overleg het abonnement beëindigen, want er wordt een ondeugdelijk product geleverd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nieuw slachtoffer van Youfone?
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?