Klacht Youfone Nederland: ondeugdelijk product

Nieuw slachtoffer van Youfone?

1,5 week geleden 2 tv-ontvangers en modem ontvangen van youfone. Al direct waren er problemen met de ontvangst (wifi), maar vooral met de ontvangst van het tv-signaal. Na een minuut of 10 springt het beeld op groen of paars. Even aan -en uitzetten denk je dan, maar het herhaalt zich altijd. Direct per mail een klacht ingediend, maar geen reactie (nog steeds niet trouwens). Gelukkig heb je 2 weken om de koop te herroepen, maar youfone geeft aan dat die termijn geldt vanaf de bestelling. Het duurde echter 3 weken voordat de ontvangers e.d. bij ons binnen waren. We kunnen pas de producten testen als we de producten ook hebben, lijkt me. Op internet gezocht naar vergelijkbare klachten....en ja hoor, we zijn niet de enige. Vandaag weer contact opgenomen, maar doodleuk wordt beweerd dat we geen recht van spreken hebben, want de herroepingstermijn is verstreken. Ja, raar hé, als je de producten pas ná de herroepingstermijn ontvangt. We gaan vandaag nog een brief sturen en hopen op een goede afhandeling, anders gaan we de Consumentenbond/Geschillencommissie inschakelen. Dit is geen manier van zaken doen.

Zo snel mogelijk in overleg het abonnement beëindigen, want er wordt een ondeugdelijk product geleverd.

Nieuw slachtoffer van Youfone?

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?