Klacht Youfone Nederland: oneerlijk datalimiet op onbeperkt internet gebruik.

Klachtnummer
# 268366
Gebruiker
Roberdino
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sedert jaren een onbeperkt internet bundel. In mijn telefoon houd ik zelf het verbruik bij en gebruik zoveel moegelijk wifi. You fone hanteerd een fair use policy. Zij houden het gemiddelde gebruik van de gebruikers + 50% aan. Eerst was dit 5GB nu geven zij zelf aan dat dit 2GB is. dan houd in dat de gedmiddelde gebruiker 1,33GB verbruikt. Zelf bieden zij 1,71 GB en 750 MB gratis aan voor de helft vd prijs. Een nieuwe bundel is er alleen in 4G wat 7,- duurder is. Ik heb geen behoefte aan een snellere verbinding maar onbeperkt. De provider wil het data limiet van onbeperkt internet gebruik niet terug omhoog stellen. Zij adviseren een nieuwe (duurdere) bundel.

De oplossing

Dat mijn dat limiet omhoog wordt gesteld!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen