Klacht Youfone Nederland: onterecht datakosten in rekening brengen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361700
Gebruiker
H
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer slecht. Neem hier GEEN abonnement als je wel eens buiten de EU komt. Onterechte afschrijving van kosten. Als je als klant dataroaming UIT hebt geschakeld, moet je ervan uit kunnen gaan dat er geen data verbruikt worden buiten de EU. Toch werden er door een technische instelling van de provider zelf wél data gebruikt. Steeds 0,1 MB á €0,75 per keer. Dat telde op tot meer dan 60 euro tijdens een vakantie in Israel. Ongemerkt. Youfone verschuilt zich erachter dat ik als klant zou hebben kunnen weten dat het zo werkt (nou, dat kun je echt niet weten), en dat omdat er data zijn verbruikt (nogmaals: terwijl dataroaming UITGESCHAKELD stond) kan (lees: WIL) Youfone de rekening niet aanpassen. Echt heel slecht dit.

De oplossing

onterechte kosten terugstorten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H
Datum
Uiteindelijke oplossing Geen. Youfone heeft zelfs het lef om in hun antwoord te suggereren dat ikzelf in mijn klacht Youfone al gelijk zou geven. Schaamteloos.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry