Opgelost door Youfone Nederland: Onterecht hoge datakosten, ondanks ingesteld dataplafond.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182121
Gebruiker
Boerrigter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 1-7-2016 1000MB data in mijn bundel gestopt en ook direct een dataplafond aan gezet om tegenvallers te voorkomen. Krijg ik zojuist de factuur van de maand juli en zie tot mijn grote schrik € 100,= aan data. Wel hebben ze op 26-7-2016 het gebruik geblokkeerd. Hier wordt ik een beetje misselijk van. Ook andere klachten van gebruikers gelezen en dan kun je niet anders concluderen dan dat Youfone niet goed bezig is met dit dataplafond.

De oplossing

Ik wil dat deze € 100,= wordt gecrediteerd. Deze is onterecht, niet conform de bedoeling van de consument.

2 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Beste meneer Boerrigter,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat vervelend om te horen dat je een hoge factuur hebt ontvangen. Wij zullen deze case doorzetten naar de financiële afdeling en je informeren per mail zodra wij een voorstel hebben.

    Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
  2. Auteur
    Boerrigter
    Datum
    Goede tekst en uitleg gehad en tevens een coulancehalve vergoeding. Prima opgelost. Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boerrigter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy