Klacht Youfone Nederland: onterecht hoge factuur, foutief in rekening brengen van belkosten

Anu

Vandaag ontving ik weer een onjuiste factuur van youfone. De factuur is 5 keer zo hoog als bet zou moeten zijn. Ik heb in het verleden vaker problemen gehad met foutieve facturen, te hoge rekeningen, van youfone. Na tros radar leker ze het even beter op orde te hebben. Im heb mijn abo toch verlengd om ze toch nog een kans te geven. Prompt ontvang ik vandaag wederom een veel te hoge factuur. Ik heb 250 belminuten, onbeperkt internet en onderling bellen met youfoneklanten. Nu hebben ze kosten in rekening gebracht voor onderling bellen met youfoneklanten, kosten voor smssen, en zogenaamd bellen buiten de bundel, terwijl in nauwelijks bel en nooit mijn belminuten opmaak. Ik word er echt moe van. Het ergste is nog dat je het geincasseerde bedrag niet mag stoneren!!! Wat doet youfone dan?? Afsluiten!!! Bah bah bah. Echt vies. Zelf wel 5 keer teveel incasseren, en het niet terugstorten. Ze crediteren..pfff....geef gewoon mijn geld terug. Als je het zelf terughaald, dan sluiten ze je nummer af

Factuur per direct corrigeren, juiste bedrag incasseren. Niet het te hoge bedrag incasseren. Gern creditatie, maar gewoon per direct geld terug betalen, immers het is oneerlijk om steeds te hoge facturen die o.juist zijn op te stellen en dan dat te hoge bedrag te incasseren!! Verder zorgen dat de administatie op orde komt.

Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Oemraw, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw abonnement bij Youfone. Wij zien dat u tevens e-mails heeft ingestuurd. Wij zullen naar aanleiding van deze e-mails uw factuur herberekenen. U ontvangt van ons binnen enkele werkdagen een reactie op uw e-mails. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Anu
    Tot mijn grote ergernis hebben jullie vandaag rond de 80 euro van mijn rekening afgeschreven terwijl mijn abonnement rond de 20 euro is!!!! Dit kan echt niet, en is gewoon oplichting. Jullie schrijven steeds veel te hoge bedragen af, dat mag niet! Geef mijn geld yerug en wel vandaag. Ik betaal alleen het verschuldigde bedrag. Omdat jullie je zaakjes niet op orde hebben en oplichters zijn, hoef ik niet de dupe daarvan te worden. Jullie zijn tel onbereikbaar! Reageren niet op mails!
    Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Oemraw, Wat vervelend om te horen. Wij zien dat u inmiddels reacties heeft ontvangen op uw e-mails en dat u hierover in contact bent met onze klantenservice. Wij verwijzen u graag naar deze communicatie. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Anu
    Jullie verwijzen naar een mailwisseling wat van geen kanten klopt. Inmiddels na uren in de wacht te hebben gestaan heb ik gesproken met een medewerker. Blijkt dat jullie modules niet correct hebben verwerkt, die ik wel heb. Daardoor onterechte kosten gemaakt. Zou gecorrigeerd worden. Nu zeggen jullie dat bepaalde belkosten terecht zijn, terwijl ik alle minuten heb opgeteld en dik binnen mijn 250 bel/sms bundel blijf. De kosten voor sms zijn ook onterecht, want valt gewoon binnen mijn bundel!

Anu

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?