Klacht Youfone Nederland: Onterecht meer betalen

Esmeray

Ik heb vanaf 1-08-16 een abonnement afgesloten bij Youfone, deze hield in: Onbeperkt bellen+ ‎smsen en 2000 MB internet. Ik heb mijn simkaart op 1-08-16 gekregen ik had echter nog geen bereik, ik heb toen ‎alvast mijn dataplafond aangezet(om onnodig kosten te vermijden) Na een dag zonder bereik te hebben ‎rondgelopen heb ik gebeld naar Youfone en na een aantal dagen zonder bereik kreeg ik een mail ‎dat Youfone mijn nummer heeft veranderd (zonder mijn toestemming of overleg) Toen ik de 23ste ging kijken op mijn Youfone zag ik dat ik 62 euro over mijn ‎databundel ben gegaan, bleek dat mijn dataplafond opeens uit stond. Door de toewijzing van een ‎nieuw nummer is mijn plafond eruit gegaan. Ik vind dit zeer ‎triest aangezien ik mijn dataplafond wel heb aangezet en Youfone mij een nieuw nummer heeft ‎gegeven waar ik niet om heb gevraagd en dit de reden is dat mijn dataplafond opeens uit ‎stond.

Ik eis 62 euro ‎korting op mijn buiten de bundel kosten.

Youfone Nederland
    Beste heer/mevrouw Demir,

Wat vervelend dat je een hoge factuur hebt ontvangen voor dataverbruik buiten de bundel. Ik zal voor je nagaan wat er is gebeurd met het plafond en contact opnemen met de financiële afdeling voor een eventuele compensatie. Zodra ik meer weet ontvang je van mij bericht per mail.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Sam
    Esmeray
    Ik heb hiervoor contact gehad met Youfone en zij willen mij 20 euro korting aanbieden, dat is niet eens de helft van het bedrag dat ik moet betalen! Ik vind het schandalig dat ik maar 20 euro korting krijg voor iets wat niet eens mijn schuld is geweest, ik heb netjes mijn plafond vanaf dag 1 aangezet. Maar omdat Youfone perse mijn nummer moest veranderen zonder dat ik hierom had gevraagd of toestemming gaf heb ik een hoge rekening gekregen. Ik verwacht dat Youfone het gehele bedrag kwijtscheldt
    Esmeray
    Youfone heeft mij via de mail benaderd na het zien van deze klacht op klachtenkompas, ze hebben de aangeboden 20 euro korting verdubbeld naar 40 euro. Dit vind ik reëler dan de voorgaande 20 euro. Ik vind het wel jammer dat ik pas na 4 mailtjes en een online klacht op klachtenkompas een realistisch bedrag aangeboden krijg, erkennen dat hun schuld is geweest doen ze niet. Ik sluit hierbij ook mijn klacht af.