Klacht Youfone Nederland: onterechte aanrekening van SMS

Lucas

Mijn zoon zou 346 keer ge sms t hebben naar een nummer dat hij zelfs niet eens kent .Terwijl kids altijd kiezen voor whats app daar dit gratis is .Hij zou om de minuut een SMS naar diezelfde persoon ge sms t hebben.Dit is voor iedereen toch ongeloofwaardig ,behalve voor you Phone.Er zit daar denk ik een mannetje in dienst die verplicht is SMS verkeer aan te rekenen.Maar het is heel doorzichtig want je krijgt een detailfacturatie en daar staat onlogisch sms verkeer op. Trouwens mijn zoon stuurt nooit sms met zijn I Phone want dat zie je aan de groene lijn bij versturing .Hij stuurt I messages en die lijn is blauw.De rekening van mijn zoontje van 13 bedraagt 98,6 euro voor oneerlijke praktijken van youfone.

graag het bedrag van 90euro teruggeven aan mijn zoontje

Youfone Nederland
    Beste meneer Jansen,

Wat vervelend om te horen dat er een hoge factuur is ontvangen door veel verzonden SMS berichten. Ik zal dit verder voor je nakijken. Zodra ik meer weet ontvang je van mij een email.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Loes

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?