Klacht Youfone Nederland: onterechte gefactureerd

Klachtnummer
# 318282
Gebruiker
Huubke1968
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na pas een flinke bedrag betaald te hebben en contact gezocht nooit fatsoenlijk antwoord gekregen omdat niemand te pakken krijg behalve zo`n nerd van een telefoonpanel waar ik duidelijk specificatie kreeg waarom deze zo hoog was nu zag ik weer dat er een onbekend nummer geld incasseerde bij mijn vrouw haar abonnement nu blijkt na onderzoek het al voor de tweede maand is bij beide contracten dat is toch pure oplichting ? ook zag ik dat dit al jaren speeld via onderzoeken en reviews op internet

De oplossing

alles terug gestort word van het onterechte

0 reacties

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen