Klacht Youfone Nederland: onterechte rekening voor kosten buiten de bundel
Details
Klacht
Ik heb van youfone een rekening van 148,58 euro gekregen voor de periode vanaf 01-08-2016 tot en met 15-08-2016, waarvan 7,50 euro voor mijn reguliere abbonement . Het resterdende bedrag is voor data dat ik buiten de bundel zou hebben gebruikt. In de specificatie blijkt dat ze van 1 augustus tot en met 3 augustus rond elk uur 58,69 mb bij mijn verbruik bij schreven totdat halverwege 3 augustus mijn bundel op was. Dit valt mij op omdat dit een constante is, niet alleen de eerste drie dagen van het abbonement maar ook de rest van de maand. Dit gebeurde tot en met de 11e augustus tot ik een bericht kreeg dat ik afgesloten zou worden door een te hoge rekening buiten de bundel. Destijds stond de rekenin op 125 euro buiten de bundel. Ik heb toen mijn simkaart uit mijn telefoon gehaald. Een paar uur later keek ik weer naar mijn verbruik en toen had ik een rekening van 136 euro buiten de bundel. Nu ik de rekening krijg van de maand augustus is die rekening ineens 142 euro buiten de bundel.Gewenste oplossing
ik wil graag dat er beter naar deze rekening word gekeken. als mijn verhaal niet genoeg is dan heb nog bewijs dat ik niet die hoeveelheid mb's heb gebruikt ik houd namelijk altijd mijn internet gebruik bij op mijn mobiele telefoon. Ik wil dat de rekening ook aangepast wordt. en ik wil mijn abbonement opzeggen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.