Klacht Youfone Nederland: Onverklaarbaar hoog internet gebruik volgens YouFone
Details
Klacht
Inmiddels een paar keer YouFone aan de telefoon gehad over mijn frustratie en machteloosheid. Eerst over de nota van okt '17 . 31 okt jl. blijk ik voor vele euro ’s data teveel gebruikt te hebben, maar ik ben elke dinsdagavond a/h zwemmen in die tijd. Ook die avond. Het is niet te geloven dat er op dat moment met mijn mobiel activiteit is geweest (Hotspot staat bij mij uit) Ik heb geen enkel idee wat er is gebeurd. Nota van 49,76 euro !! Maar 3 dgn later gebeurde er nog iets met mijn mobiel. In de nacht van 2 op 3 nov is er een update geweest v/e app terwijl ik onder mijn eigen Wifi gebied was (ter info; wij hebben Ziggo als provider in huis ) De volgende dag om 12.30 u heeft YouFone mij hierover ingelicht. 1000 MB kwijt en ruim 217 euro lichter en 18 uur later dan die zgn. update begon. Ik vind het pure diefstal, het blijkt niet eens mogelijk wat YouFone beweerd. Ook is het bedrag zelfs onverklaarbaar gegroeid tot 237,77 euro. Automatisch wordt het bedrag afgetrokken en ik ben compleet machteloos hierin. Zuur!! IK BEGRIJP ER TOTAAL NIETS VAN. Het interne hoog gebruik was voor mij op dat betreffende momenten beslist niet merkbaar en is een financiële aanslag. Ze willen slechts 30 euro tegemoet komen.
Gewenste oplossing
Kwijtschelding- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.