Klacht Youfone Nederland: Onverklaarbare hoge factuur vanwege een nr 00447786205094

butterfly

Ik ben sinds 03-02-2017 op de kosten gelopen waar ik geen idee van heb hoe de smsjes hebben plaats gevonden.ik heb hierover met youfone gesproken en er werd gezegt dat het aan de aplicatie facetime en imessage ligt en met de simkaart die je uit en in de toestel plaatst.teneerste staan die aplicaties uit bij mij nooit een activatie berichje van gehad en heb nooit mijn simkaart er uit gehaalt,zou niet weten waarom.ik lees bij heel veel online berichtjes van consumenten dat het om 4 tot 7 berichtjes gaat daar kan ik nog wel meeleven als het fout zit maar bij mij word er om de 10min dag en nacht aan 1stuk door een smsje verstuurt naar nr 00447786205094 ik zit nu op 600 berichtjes van 0,30 cent per stuk die naar hun zeggen vanuit mij mobiel zijn verstuurd dus ik heb het niet over een paar centen maar een rekening van bijna 300 euro,ik ga niet over tot betaling totdat ze me een verklaarbare verklaring geven.Mijn mobielenr is ondertussen wel definitief afgesloten door youfone.lekker makkelijk.Ik heb dit nog nooit meegemaakt

Dat ik alleen voor mijn eigen diensten waar ik wel gebruik van heb gemaakt verandwoordelijk ben en dat de rest vervalt.daar bedoel ik mee de 600 smsjes

butterfly

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?