Klacht Youfone Nederland: Opgelicht door youfone

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333593
Gebruiker
Artistartist
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik een abbonnement aangesloten bij youfone. Deze heb ik geannuleerd vanwege slechte reacties op het internet.
Binnen 14 dagen zou dit mogelijk zijn zonder kosten.
Echter bleek mijn abbonnement al geactiveerd zonder dat ik mijn simkaart gebruikt had.
De 15 euro aansluitingskosten zou ik dus niet terug krijgen.
Ook moest ik 10 euro betalen voor de eerste maand.
Ook ging er opeens 9 euro van mijn rekening af waar ik nog steeds geen idee van heb???

Youfone reageert niet op facebook messenger, telefoon en e-mail.

Ik ben in totaal dus 34 euro armer en heb hier absoluut geen diensten of uberhaupt een goede klantenservice voor terug gekregen.
Het is absurd! Het internet staat vol met deze berichten over youfone!

SLUIT JE NIET BIJ HEN AAN!
Het zijn oplichters. Behalve geldverlies en hoofdpijn hou je er niets aan over.

De oplossing

Mijn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Artistartist
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen