Klacht Youfone Nederland: Opgelicht door youfone
Details
De klacht
Onlangs heb ik een abbonnement aangesloten bij youfone. Deze heb ik geannuleerd vanwege slechte reacties op het internet.Binnen 14 dagen zou dit mogelijk zijn zonder kosten.
Echter bleek mijn abbonnement al geactiveerd zonder dat ik mijn simkaart gebruikt had.
De 15 euro aansluitingskosten zou ik dus niet terug krijgen.
Ook moest ik 10 euro betalen voor de eerste maand.
Ook ging er opeens 9 euro van mijn rekening af waar ik nog steeds geen idee van heb???
Youfone reageert niet op facebook messenger, telefoon en e-mail.
Ik ben in totaal dus 34 euro armer en heb hier absoluut geen diensten of uberhaupt een goede klantenservice voor terug gekregen.
Het is absurd! Het internet staat vol met deze berichten over youfone!
SLUIT JE NIET BIJ HEN AAN!
Het zijn oplichters. Behalve geldverlies en hoofdpijn hou je er niets aan over.
De oplossing
Mijn geld terug.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.