Klacht Youfone Nederland: oplichterij en koppelverkoop

Jan

Bij afsluiten van een abonnement sluit je zonder het te weten een abonnement op You secure af. Dit kost 2 euro per maand. Na opzegging ontdekte ik een paar maanden later dat er steeds 2 euro per maand afgeschreven was. Bij opzegging van het mobiel abonnement was niet gezegd dat dit abonnement op You Secure apart opgezegd moest worden. Na telefonisch overleg kreeg ik op 15 juni een mailtje waarin bericht werd dat per eind juni abonnement op Yoe Secure beëindigd zou worden. Men blijft echter tot op heden 2 euro afschrijven Omdat ik in augustus de rekening blokkeerde krijg ik dreigmailtje van Direct Pay die de zaak wil gaan incasseren. Hoe gek is men bij beide bedrijven. Conclusie: neem nooit een abonnement bij Yukon

Incasso intrekken en excuses

Youfone Nederland
    Beste heer Reehorst,

Bedankt voor je bericht.

Het klopt inderdaad dat Yousecure apart opgezegd moet worden, dit is namelijk een dienst welke wordt aangeboden los van jouw abonnement. Op onze website wordt ook aangegeven dat dit apart opgezegd moet worden:

www.youfone.nl/klantenservice/vraag/yousecure

In My Youfone zie ik Yousecure voor nummer 31657432651 op 'uit' staan. Ik zie ook dat je hiervoor deze maand nog een factuur hebt ontvangen. Ik zal dit verder voor je uitzoeken en je hierover zo snel mogelijk informeren per mail.

Sam
    Jan
    Beste Sam, Bedankt voor je reactie. Heb je jullie mailtje aan mij gelezen van 18 juni, waarin bevestigd wordt dat het abonnement per 30 juni beëindigd wordt. Waarom dan een nieuwe nota sturen voor juli en dan die vordering uit handen geven? Los de zaak dan aub op en trek die vordering over juli in. Dan ben ik ook tevreden
    Youfone Nederland
    Beste meneer Reehorst,

Bedankt voor je reactie.

Je hebt zojuist een mailtje van ons ontvangen met een voorstel. Hopelijk kunnen wij het hiermee oplossen.

Sam
    Jan
    Welk mailtje? Ik heb geen mailtje ontvangen van YOUfone. Naar welk emailadres is dit gestuurd?