Klacht Youfone Nederland: oplichting van youfone

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 289216
Gebruiker
Aad geleedts
Datum
0 reacties

Details

De klacht


half november (helaas) tv van youfone besteld netjes betaald via ideal
volgens youfone zou met een paar dagen na betaling de tv ontanger worden verstuurd
uiteraard gebeud dit niet na 2 weken maar eens gaan bellen met youfone
die vertelen dat er een onderzoek moet plaats vinden welk onder zoek weet niemand maar weer eens gebled met youfone en weer de 1e na de andren smoes en beloftes die ze uiteraard niet na komen
op 7 december zou er een tv ontvanger verstuurd zijn ???????????????????
welke nooit is ontvangen door mij dit ook gemeld aan youfone maar maken je gewoon voor leugenaar uit
inmiddels nog steed geen tv ontvanger maar nu word het nog leuker er zou een rekening open staan voor abonement van tv van youfone en die moet betaald worden
het komt er dus op neer ( dit al maand gelden aan geven maar interseert ze niet) je mag wel betalen en niks ontvangen dit is dus oplichting
betaald word er pas als ik een tv ontvanger persoonlijk i ontvangst neem en niet via de beorgrgservie youfone beschuldigd die nu van diefstal en ik moet maar wachten ben helemaal klaar met dit oplicters bedrijf

De oplossing


me geld terug of per direct een tv ontvanger welke PERSOONLIJK aan mij word afgeven
of aangiften doen van oplichting

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aad geleedts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden Mag betalen en niks ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?