Klacht Youfone Nederland: Opzegging geweigerd omdat het contract nog tot 18/7 loopt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 91547
Gebruiker
Erik
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 24/12 heb ik schriftelijk per post, conform de voorwaarden mijn abonnement beeindigd met in acht neming van de opzegtermijn.

Nu krijg ik de melding dat ik dit pas vanaf 2 maanden voor het einde mag doen.

Het lijkt op afschuif politiek terwijl het een eenvoudige administratieve handeling moet zi jn.

Mijn slechte gevoel over youfone daalt nog verder.

De oplossing

Verwerk nu de beeindiging met in acht neming van de termijn of zet hem per direct stop zoals al vele malen verzocht.

4 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer van Hoboken,Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Echter willen wij u verwijzen naar onze Algemene Voorwaarden waarin uitleg gegeven wordt over de opzegtermijn. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinfomeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    Erik
    Datum
    In de voorwaarden staat dat jullie deze pas 2 maanden voor het verlopen van het contract kunnen verwerken. Met deze reden heb ik jullie ook verzocht dit tegen deze datum te realiseren. Het is natuurlijk er makkelijk te zeggen dat ik, als klant dat zelf in de gaten moet gaan houden.
    Bij deze verzoek ik u dan ook wederom te overwegen.Tevens heb ik op een aantal andere sites mijn ongenoegen weergegeven, waaronder ook het niet kunnen bellen naar 0909 nummers.
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer van Hoboken,In de algemene voorwaarden wordt uitgelegd dat u pas vanaf 2 maanden van te voren kan opzeggen, daarom kunnen wij pas vanaf 2 maanden voor de einddatum van uw abonnement uw opzegging verwerken. In onze algemene voorwaarden staat ook dat premium nummers, waar 0909 en 0906 onder valt, standaard geblokkeerd zijn.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  4. Auteur
    Erik
    Datum
    Zal me hier bij neerleggen, maar kan niet wachten tot mijn contract daadwerkelijk afloopt, want een service gericht bedrijf zijn jullie absoluut niet.Een zeer ontevreden klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?