Klacht Youfone Nederland: opzettelijke onjuiste voorlichting met als doel extra inkomen

Evdg76

Ik waarschuw iedereen voor Youfone!
Dit lees je op de site en neem je een abonnement:

Waar bekijk ik mijn verbruik?
Je houdt het verbruik eenvoudig in de gaten in MyYoufone of met de MyYoufone app. Eenmaal ingelogd in de app, klik je linksonder op 'Mobiel'. Hier zie je of het verbruik nog binnen de bundel zit. Of dat er misschien kosten buiten de bundel zijn.

Terwijl je de app raadpleegt krijg je een sms dat uw verbruik aan het oplopen is, erg vreemd als de app aangeeft dat uw verbruik binnen uw bundel is.
Contact met klantenservice gehad en geeft aan dat dit 48 uur vertraagt kan zijn wat nergens te te lezen valt.

Toch thuis nog even controleren en een mail sturen.
Extra verbruik een aantal mb volgens de telefoon, volgens de app loopt het vebruik nog op terwijl de telefoonverbinding uit staat. dan de factuur van 100,14 euro voor de zogenaamd verbruikte 870 mb.

Bedankt voor je bericht.

Erg vervelend om te horen dat de kosten buiten de bundel zo hoog zijn opgelopen.
Er kan inderdaad een vertraging in onze app zitten, dit komt omdat wij eerst een terugkoppeling moeten krijgen van KPN.
Deze terugkoppeling kan 48 uur duren, ik wil je ook aanraden om via de MyYoufone omgeving je dataplafond aan te zetten om in de toekomst te voorkomen dat je hoge kosten buiten de bundel maakt.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Een haperende app en onjuiste informatie op MyYoufone. Geen enkele verantwoording neemt deze criminele organisatie die onjuiste informatie verstrekt en u ook nog probeert op te lichten met verzonnen verbruikskosten.

Ik verwacht geen excuses maar dat de extra kosten niet in rekening worden gebracht.

Ik heb alles gedaan zoals Youfone pretendeert aan te bieden om mijn verbruik te kunnen inzien.

Doordat deze informatie niet klopt heb ik extra mb's verbruikt, het is niet juist om mij dit slechts aan te rekenen door een niet ingesteld dataplafond.

Bovendien wijkt het vermeende verbruik sterk af van het werkelijke verbruik.

Evdg76
Een coulance van €25 omdat de informatievoorziening ernstig tekort schiet en gerekende mb's niet kloppen. Dat heet een coulance tegenwoordig. Ik noem het nog steeds oplichting, afpersing of naaierij.. een klant opzettelijk duperen om vervolgens nog een absurde factuur te durven sturen.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?