Klacht Youfone Nederland: Overschrijding van mijn databundel met 249 MB

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 381353
Gebruiker
kemlsdej
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn telefoon geeft aan dat ik maar 4,89 GB heb gebruikt van de 5000GB. Youfone rekent voor de maand juni 249 MB overschrijding. Dat kost mij € 24,90. Ik heb bij youfone geklaagd en hun antwoord is dat mijn telefoontoestel niet alle verbruik registreert. Hun specificatie is de juiste. Vorig jaar rond deze tijd had ik zo’n zelfde geval. Ik heb toen ook geklaagd, maar na hun onbevredigend antwoord er verder niets mee gedaan.

De oplossing

Ik zou willen dat youfone de extra kosten kwijtscheld. Heel het jaar blijf ik binnen mijn bundel en in de maand juni (die niet speciaal is) ga ik over mijn bundel heen. Ik moet er maar vanuit gaan dat youfone gelijk heeft, maar als ik de reviews zie gaat er aardig wat fout bij hun.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kemlsdej
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gewoon betalen. Volgens youfone geeft de simkaart aan dat de data die zij aangeven juist is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?