Klacht Youfone Nederland: Overstap niet geregeld door slechte communicatie Youfone

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535632
Gebruiker
Willem28
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanaf januari 2021 ben ik overgestapt van Youfone naar KPN. KPN zou mijn overstap regelen. Dit hebben ze keurig gedaan, en hier kreeg ik ook een bevestiging van. Echter kreeg ik een paar dagen later een mail van KPN dat de overstap geweigerd was, met als reden dat Youfone had doorgegeven dat er al een opzegging liep. Prima, dacht ik. Opzeggen was de bedoeling.
Maanden later blijkt echter dat dit helemaal niet het geval geweest is. Het contract met Youfone is nooit opgezegd, waardoor ik nog drie maanden doorbetaald heb zonder gebruik te maken van de diensten van Youfone. Hun klantenservice geeft aan dat ik na de weigering van de overstap door KPN actie had moeten ondernemen, maar omdat er zo duidelijk stond dat er al een opzegging liep heb ik dat niet gedaan. Ik vind dat de fout zit in de communicatie tussen KPN en Youfone, waar ik nu de dupe van word.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug van de laatste drie maanden waarin ik geen gebruik gemaakt heb van de diensten van Youfone.
Geboden oplossing
Youfone gaf aan contact met me op te nemen, maar dit hebben ze nooit gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen