Klacht Youfone Nederland: plotselinge aanmaning met deblokkereings kosten

Klachtnummer
# 111729
Gebruiker
S. van der Leeden
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Aanmaning ontvangen, geen betalingsherinnering ontvangen....was dus erg verbaasd.
telefoonnummer/sim kaartje door zusje meegenomen en misbruik van gemaakt. Zij zou zelf betalen niet gedaan mij met alles laten zitten. Sim geblokkeerd door betalingsachterstand. Ik zelf heb alles betaald en nadrukkelijk opdracht gegeven om het simmetje nooit meer te deblokkeren. Op het moment dat ik belde was de sim nog geblokkeerd en zou aldus de medewerker niet gedeblokkeerd worden....maar wel deblokkeringskosten in rekening brengen... door direct pay aangegeven dat er sms'jes worden verstuurd ( naar een geblokkeerd nr die niet in mijn bezit is) krijg te horen dat het standaard is (deblok kosten) dit is niet aangegeven door medewerker van toen... zou worden terug gemaild dezelfde dag (wo)is dus niet gebeurd op vrijdag zelf maar weer gebeld waar dat die email blijft...ondertussen zit er wel een betalingstermijn op van 5 dagen... terwijl ik niet eens een herinnering heb mogen ontvangen...echt triest

De oplossing

kwijtschelding van de deblokkeringskosten en een uitgebreid excuus voor alle gemaakte fouten ( fout op fout op fout) en de niet nagekomen afspraken.

4 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van der Leeden,Dat is vervelend om te horen. Wij gaan er achteraan en zullen u hier zo spoedig mogelijk over informeren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    S. van der Leeden
    Datum
    Er is nog geen voorstel gedaan
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van der Leeden,Wij hebben het zojuist voor u doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Wij willen u vragen deze reactie af te wachten.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  4. Auteur
    S. van der Leeden
    Datum
    Het bedrijf is er inmiddels achter dat het sim kaartje inderdaad niet gedeblokkeerd is geweest. Maar nu zijn de deblokkerings kosten door het incassobedrijf op deze manier opgevoerd en het zouden in werkelijkheid administratie /aanmaningskosten moeten zijn terwijl elk incassobureau nu eenmaal overneemt waartoe de opdrachtgever opdracht toe heeft gegeven en zij gaan niet uit zich zelf de beschrijving van een kosten post aanpassen.....
    Maarja op de factuur van youfone staan ook deblokkade kosten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?