Klacht Youfone Nederland: Rekeningnummer wijzigen niet mogelijk op simpele manier

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522653
Gebruiker
alex van de wetering
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op mijn naam een abbo met 3 personen.
1 van mijzelf
2 staat op naam van oude man analfabeet
3 abbo van de vrouw van 2

Van nummer 3 moet het rekening nummer veranderd worden.Ze zit in een verpleeghuis en haar man is analfabeet.
Wat ik vraag is om het maandelijkse bedrag van mevrouw, 6.50 af te schrijven van hetzelfde rekeningnummer als van haar man.
Als ik bel is het altijd druk en wachttijden van 30 min.
Er komt geen oplossing.
Machtiging.....heer is analfabeet en mevrouw zit in tehuis dus kansloos.
IDEAL betalen 0.01 ct. Kan ook niet.
Wat moeilijk en ingewikkeld.Trouwe klant en altijd op tijd betaald.Ook nieuwe klanten geregeld .

De oplossing

Rekening nummer aanpassen, passend aan het rekening nummer van al een bestaande klant

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
alex van de wetering
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb al meerdere malen gebruik gemaakt van support maar kom geen steek verder. Alleen rekeningnummer aanpassen is voldoende en als het niet te veel gevraagd is de naam.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen