Klacht Youfone Nederland: Schlecht installatiemonteur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 637439
Gebruiker
Suavi Karatas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

S. Karatas
Oranje Nassaulaan 188
3523VR Utrecht
Klantnummer: 1019750789
Ik heb 6 november 2022 youfone internet abonnement besteld, door veel redenen tot nu toe ik heb nog steeds geen internet thuis. Installatie pakket heb ik gekregen en KPN installatiemonteur langs geweest FTU (fiber termination unit) geïnstalleerd en half werk geleverd NT (network termination) niet geïnstalleerd daarom zo kan ik mijn glasvezel modem niet aansluiten. Ik heb meerdere keren gebeld tot nu niet geholpen en zit ik nog steeds zonder internet.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt

Gewenste oplossing

Ik wil snel mogelijk een installatiemonteur voor de deur, mijn NT (network termination) te installeren. Bij de glasvezel aansluit punt FTU (fiber termination unit) is niet mogelijk mijn NT te installeren.
Geboden oplossing
Deze is klacht nog steeds niet geholpen.!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen