Klacht Youfone Nederland: signalering belbundel kloppen niet. WAARDELOZE PROVIDER
Details
De klacht
De signalering over de belbundel kloppen niet.Ik krijg een om 13.00 uur een melding dat 80% van de belbundel is bereikt. Binnen 1 minuut daarna idem dat 100% van de belbundel is bereikt. Een vorige keer met het overschrijiden van de belbundel gebeurde precies hetzelfde.
In de praktijk kun je je belgedrag dus niet afstemmen op je belbundel. Bijbetalingen zijn fors, heb al een keer 40 Euro bijbetaald. Zie met de laatste melding dat ik er alweer 10 Euro over ben.
Standaard ben ik inmiddels gewend dat ik direct na verzending van een klacht een ticketnr krijg en een melding dat binnen 5 werkdagen …. Het duurt altijd langer weet ik inmiddels en de beantwoording klachten begint standaard met “Wat vervelend”.
De youfone-helpdesk is in de praktijk een “cashdesk”.
Als Youfone nu blijft volharden ga ik hier echt stampij over maken!
Ik heb meerdere providers gehad, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
De oplossing
compensatieUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.