Klacht Youfone Nederland: signalering belbundel kloppen niet. WAARDELOZE PROVIDER

Hoffie

De signalering over de belbundel kloppen niet.

Ik krijg een om 13.00 uur een melding dat 80% van de belbundel is bereikt. Binnen 1 minuut daarna idem dat 100% van de belbundel is bereikt. Een vorige keer met het overschrijiden van de belbundel gebeurde precies hetzelfde.

In de praktijk kun je je belgedrag dus niet afstemmen op je belbundel. Bijbetalingen zijn fors, heb al een keer 40 Euro bijbetaald. Zie met de laatste melding dat ik er alweer 10 Euro over ben.

Standaard ben ik inmiddels gewend dat ik direct na verzending van een klacht een ticketnr krijg en een melding dat binnen 5 werkdagen …. Het duurt altijd langer weet ik inmiddels en de beantwoording klachten begint standaard met “Wat vervelend”.

De youfone-helpdesk is in de praktijk een “cashdesk”.

Als Youfone nu blijft volharden ga ik hier echt stampij over maken!

Ik heb meerdere providers gehad, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

compensatie

Youfone Nederland
    Geachte heer Hofmeijer,Bedankt voor uw bericht. Wij zien dat wij tevens een mail van u ontvangen hebben. Wij zullen deze in behandeling nemen en u zo snel mogelijk informeren per mail. Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Onderstaand de reactie van Youfone,
    illustratief voorde manier van "afhandelen"copy reactie Youfone:VOORSTEL TOT AFHANDELING
    Geachte heer H,
    snel mogelijk informeren per mail.
    Team Youfone
    Youfone Nederland
    Geachte heer Hofmeijer,Graag verwijzen wij naar de communicatie per mail voor meer informatie.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Hoffie
    Dit is de "oplossing" van youfone:Mogelijk heeft er vertraging plaatsgevonden in het aanleveren van de gegevens, waardoor u deze meldingen zo snel achter elkaar kreeg. Wij kunnen hier echter geen rechten aan ontlenen. Onze excuses voor het ongemak. - 1

Hoffie

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?