Klacht Youfone Nederland: Sim kaart werkt niet in mijn telefoon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 263967
Gebruiker
wayward
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De sim kaarten van Youfone werken niet in mijn telefoon, ik heb binnen 14 werkdagen aangegeven dat dit zo is. In een andere telefoon werkt deze wel, en wat Youfone betreft is dit niet hun probleem. Ik vind het een probleem dat ik een andere telefoon moet aanschaffen om hun simkaart te laten werken.

Ik wil dit contract ontbonden hebben aangezien het niet functioneert.

De oplossing

Contract ontbinden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wayward
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, mijn telefoon kan nog steeds niet omgaan met die sim kaart. Ze verschuilen zich achter regeltjes
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen