Opgelost door Youfone Nederland: Sim-kaart

EdgardvanHerck

Mijn mobiel was uitgevallen, na opstarten bleek dat ik ineens de PUK-code moest geven. Deze werd niet geaccepteerd. Na 3 keer de klantenservice gebeld te hebben, en alles te hebben doorlopen blijkt het dat het niet aan mijn toestel ligt maar aan de sim-kaart. Nu ben ik uiterst vriendelijk en klantgericht geholpen, totdat....... ja de sim-kaart is stuk en u zit over de 30 dagen garantie heen(8 dagen). Over 3 dagen kunnen wij hem bezorgen kosten 15,00 euro. Dus 5 dagen geen telefoon, en aanschaf nieuwe sim-kaart al naar 1 maand zou ik zeggen die 15,00 euro nemen wij op ons als Youfone. Maar nee dan is de klantgerichtheid ver te zoeken, want dan kom je op het volgende level....onvoorziene onkosten, en die maken we niet graag. Ik denk dat Youfone het wel begrijpt dat ik zeer teleurgesteld ben in de oplossing.

Graag klantgericht handelen/werken en de 15,00 euro niet in rekening brengen. Iemand die net klant is hou je toch graag als klant? En wat garantie is voorbij en regel is regel?? regels zijn er ook om af en toe van af te wijken. Soms is iets niet zwart/wit maar klein beetje grijs. Dank je wel

EdgardvanHerck
    Oja, en excuses aan de vriendelijke mevrouw dat ik op het laatst zo kortaf was. Ik begrijp dat zij er ook niets aan kan doen. Maar bedankt en een prettige dag verder kreeg ik even niet over mijn lippen.
    Sorry, sorry sorry
    Youfone Nederland
    Geachte heer van Herck,

Wat vervelend om te horen dat het niet is gelukt om de simkaart te deblokkeren met de pukcode. Wij zullen voor u alsnog de kosten voor de simkaart crediteren zodat deze niet in rekening gebracht worden. Onze excuses voor het ongemak.
    Wij zullen uw bericht doorgeven aan de desbetreffende klantenservice medewerkster, bedankt hiervoor.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Youfone
    EdgardvanHerck
    Ik heb maar 1 woord hiervoor, WOW. Het goed gevoel zit hem niet in het terug krijgen van 15,00 euro, maar het gebaar dat je klacht serieus genomen word, dat noem ik klantgericht werken. Top van Youfone. Ik zal uit naam van Youfone 15,00 euro doneren aan Villa Pardoes, om ook een ernstig ziek kind of zijn familie een WOW momentje te bezorgen. Groetjes Edgard van Herck

EdgardvanHerck

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?