Klacht Youfone Nederland: Simkaart werkt niet maar moet wel maandelijks betalen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 463095
Gebruiker
Pietjebell
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn simkaart geeft aan inactief te zijn welke al maandenlang normaal heeft gewerkt in mijn dual sim smartphone.

Nu verplicht Youfone mij om een nieuwe simkaart te bestellen waar 15 euro in rekening voor wordt gebracht. Belachelijk voorstel en ronduit zeer klantonvriendelijk naar míjn mening. Nu betaal ik dus maandelijks voor een simkaart die niet werkt voor gesprekken en internet. Ik ben het hier totaal mee oneens en overweeg om mijn sim only abonnement op te zeggen.

Gewenste oplossing

Kosteloos een nieuwe simkaart verstrekken.
Geboden oplossing
Het afschepen en verplaatsen van aansprakelijkheid naar klant.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen