Klacht Youfone Nederland: Sinds abonnement verlenging alleen maar hoge facturen

Jolanda2506

Sinds ik mijn abonnement met een jaar verlengd heb, gewoon dezelfde belminuten en MB als voorheen, krijg ik elke keer een (veel) te hoge factuur. Dan heb ik 2x 500 MB, dan weer 400 belminuten , dan maar 100. Ik heb al tig keer met hun gebeld en per mail ook bewijzen gehad dat mijn abonnementsvorm weer netjes aangepast gaat worden. Nu is de maat vol. Vandaag een factuur van 47,95 gekregen. Terwijl ik een factuur van 12 euro heb afgesloten. Ik bel voor de zoveelste keer met Youfone, maar die wachtrij is echt TE lang. Als ik zo'n hoge factuur had gewild dan was ik wel bij KPN gebleven met een nieuw toestel. Ik geef Youfone nog 1 kans en anders wil ik per direct van mijn abonnement bij hun af. Dit is toch niet normaal!!
Ik zit inmiddels al 2 uur aan de telefoon op luidspreker en nog steeds geen medewerker gesproken. Hoe bedoel je korte wachtrij?

Beëindiging contract

Youfone Nederland
    Geachte mevrouw Eggenkamp,Wij zien dat u vandaag contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij hebben het voor u in behandeling. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?