Klacht Youfone Nederland: Slecht tot geen netwerk in huis.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459131
Gebruiker
RBDH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds ik klant ben bij Youfone, met een mobiel sim only abonnement, heb ik structureel zeer slecht bereik in huis tot onwerkbaar aan toe. Youfone heeft dit probleem bij KPN aangekaart, maar doet er verder niks mee. We zijn inmiddels 4 weken verder en het blijft eindeloos wachten. Ik zit verbonden aan een contract en moet betalen voor een service, waar ik nauwelijks gebruik van kan maken. Binnen Youfone neemt niemand verantwoordelijkheid en word ik als klant slecht (tot onbeschoft aan toe) behandeld.

De oplossing

Mij kosteloos ontbinden van mijn contract, zodat ik bij een andere provider terecht kan.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RBDH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Youfone verwijst mij naar de technische dienst. Deze afdeling behandelt echter geen sim only vraagstukken, zij verbinden mij weer door naar de klantenservice. Klantenservice zegt dat de medewerker van Youfone, die mijn klacht via Klantenkompas in behandeling heeft genomen, mij verkeerd heeft geïnformeerd. Wederom krijg ik hetzelfde verhaal te horen, dat KPN een reactie moet geven en Youfone in afwachting is. Het blijft eindeloos wachten en mijn klacht (en alle gedoe dat ik ervaar) wordt niet serieus genomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen