Klacht Youfone Nederland: slechte klantenservice.

Klachtnummer
# 422744
Gebruiker
Homaira
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beschrikkelijk slechte klantenservice. Er is een storing waarbij ze heel nonchalant doen alsof dat mijn probleem is. Bel je naar de klantenservice krijg je onvriendelijk persoonlijk te woord die letterlijk zeggen: dat is de service waar je voor betaald. Na nog meerdere malen te hebben gebeld met ze krijg je te horen wil je het bedrag terug van de gemiste dagen internet en tv, dan stuur je een mail. Dit wordt volgens de site binnen 3 dagen verwerkt maar na 3 weken heb ik hier nog geen reactie op ondanks hier zelf al 2x over te hebben gebeld. SLECHT!

De oplossing

Excuses aanbieden, compensatie dmv een cadeau of geldsom.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen