Klacht Youfone Nederland: Snel aan je dataplafon
Details
Klacht
Mijn zoon heeft een abonnement bij hun. De eerste maand ging het al fout. Dik over zijn datalimiet. Ik vond het erg vreemd en heb toen gebeld met Youfone. Nee meneer eigen schuld. Ik wilde graag weten hoe dit was opgebouwd dus wilde een specificatie hebben. Het viel mij meteen op dat er heel veel dezelfde hoeveelheden waren verbruikt. Heel vreemd dat hij heel veel dagen precies hetzelfde aantal mb's had verbruikt. Echt precies hetzelfde. Heel vreemd. Dit heb ik toen aangegeven. Werd gewoon genegeerd. De cijfers klopte gewoon volgens Youfone. Zij krijgen de gegevens van KPN. Deze gegevens krijg ik niet in verband met de wet op de privacy zegt youfone. Daar moet je het dan mee doen. Vanaf dat moment heb ik een datalimiet ingesteld. Het is is nu al 3x gebeurd dat hij binnen een paar dagen op 80% zat van zijn bundel. Daar kreeg ik dan een berichtje van. 1 minuut later kreeg ik dan het bericht dat hij op 100% zat. Heel raar is dit. Binnen 1 minuut maakt hij dus 200 mb op ? Oplichting!Gewenste oplossing
Tot 4x toe is mijn zoon zogenaamd over zijn datalimiet gegaan. De 1e keer geloof ik het nog ondanks een paar dagen precies hetzelfde dataverbruik. De 2e keer word het vreemd omdat een berichtje krijgt over 80% verbruik en een minuut later een 100% verbruik.Dit gebeurt ook een 3e en 4e keer. Ik wil graag dat mijn zoon een schadevergoeding krijgt. Extra MB'S in de volgende maanden of geen abonnementskosten. Ik zou het liefst van het abonnement af willen maar dat kan niet. Ik heb geen vertrouwen meer in Youfone. Voor mijn zoon vind ik het heel vervelend. Ik verwacht weer geen oplossing. Youfone voelt zich niet schuldig.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.