Klacht Youfone Nederland: Spookrekening van niet bestaand verbruik buiten EU.

Piet

Nu tot tweemaal (lees twee jaar op rij) datavebruik in het buitenland terwijl dataroaming en data zelf al op de luchthaven in Europa uit staat.

Volledig Wifi gebruikt, toch 60 euro aftikken.

Leuk dat zendmasten in je netwerk data niet netjes rapporteren, maar om dan per 100kb maar af te ronden en mij in twee weken voor niets op 60+ euro kosten te jagen, te gek voor woorden.

Los je netwerkissues vs facturering op of doek je toko op als je niet kan managen.

Niet, overgestapt.

Na het lezen van:

Blijkt een bekende klacht te zijn met budgetproviders, en het wordt doodleuk legaal op de consument afgewenteld.

Ordinaire oplichters die de mazen goed kennen als virtuele provider.

Technische issues mijn issue maken, dacht het niet.

PS

1. Gek genoeg stond het dataplafond op 10 euro.
    2. SMS van het dataverbruik vs kosten structureel een dag te laat.
    3. Verbruiksdata is tegenwoordig live, sinds we geen morse meer gebruiken.
    4. Youfone app kan geen live data doorgeven, misschien eens investeren in hardware.

Piet
Geen oplossing. Virtuele providers kunnen beloftes niet nakomen en zijn hier niet duidelijk over. Bel en dataplafond van 10 euro vanwege sloom netwerk niet nakomen is totale onzin. De oplossing? Neem een contract met een telco die zijn netwerk zelf beheert, inkoop bij Youfone deugt niet en is zogenaamd het probleem van de normale consument. Bestaansrecht niet waard. Helemaal met 4G snelheidslimieten komende maand.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?