Klacht Youfone Nederland: Stop zetten abonnement

Homa

Youfone,

Ik heb al een paar maanden geleden mijn abonnement afgezegd en nog steeds wordt er geld van mijn rekening afgeschreven. Ik heb al 5 keer gebeld en elke keer krijg ik te horen dat het nu echt definitief is afgezegd. Niet dus. Ik wil graag mijn geld terug en dat het nu echt afgezegd is! nummer 0613579239
H. Ahmedshahi
01-07-1958
Bachstraat 21, 1962BA, Heemskerk

Ik wil mijn geld terug en van mijn contract af.

Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Ahmedshahi,

Wij zien dat uw abonnement met telefoonnummer 0613579239 reeds in 2014 is beëindigd. Wij zien ook niet dat hier nog facturen voor worden verzonden. Indien het een ander telefoonnummer betreft horen wij het graag zodat wij het verder kunnen nakijken voor u.

Team Youfone
    Homa
    Dat was inderdaad een nummer daarvoor, het is 0623254999
    Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Ahmedshahi,

Bedankt voor het doorgeven van het nummers.
    Wij hebben volgens onze gegevens nooit een schriftelijke opzegging voor het nummer 31623254999 ontvangen.
    Wij hebben u op 16-1-2015 een e-mail gestuurd met het verzoek daarop te reageren zodat wij de opzegging konden verwerken, echter is er nooit een reactie ontvangen.
    Dit geldt ook voor de e-mail die wij op 24-6-2015 hebben verstuurd.

Wij kunnen uw abonnement eventueel, met inachtname van één maand opzegtermijn, bij wijze van uitzondering per 24-7-2015 stopzetten.
    Wij nemen dan ons laatste verzoek tot het sturen van een schriftelijke opzegging als datum van opzegging.

Graag horen wij van u of u hiermee akkoord gaat zodat wij dit voor u kunnen verwerken.
    U ontvangt altijd nog een bevestiging van de verwerking van de opzegging.

Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?