Opgelost door Youfone Nederland: te hoge kosten/ afspraken niet nakomen

Ik heb via internet een youfone simonly aangevraagd 250 min 1000 mb
eind oktober kreeg ik een rekening van 77,80 mijn abo was 14 euro ze vertelde me dat half okt mijn abo was ingegaan en gedeeltelijk van mijn abo kreeg.
half nov zag ik dat ik bijna over mijn internet bundel heen ging en heb deze dan ook gelijk laten blokkeren en gelijk vanaf 1 dec onbeperkt internet genomen. eind nov kreeg ik een rekening van 115,17 ik gebeld klopte niet zou aangepast worden en binnen 48 uur online staan pas na 3 keer bellen na 48 uur stond hij ineens online 30 dec hebben ze wel mijn nummer geblokkeerd terwijl youfone de juiste kosten niet online zetten.
gebeld en de kosten waren 40.17 maar ik kan dat niet controleren op een factuur dus moet maar vertrouwen dat het nu goed is mijn contractdatum stond niet goed en onbeperkt internet was niet aangepast moest ik ook weer voor bellen
als ik moet bellen naar youfone zit ik 30min tot 1 uur aan de telefoon ik kies al een andere optie om iemand te spreken

ik wil van mijn contract af na 3 maanden zoveel gezeur en facturen die niet goed zijn ze komen afspraken niet na.

Youfone Nederland
    Geachte mevrouw Ketting,Wij hebben uw openstaande post in My Youfone inmiddels aangepast. U kunt het juiste bedrag betalen via Ideal. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen ons best om u zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te woord te staan. U mag ook altijd een ticket insturen via My Youfone, hierop ontvangt u binnen maximaal 5 werkdagen een reactie.Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    sharon
    Ik wil weg bij youfone ze belazeren me alleen maar ik ben alleenstaande moeder kan die kosten niet elke keer hebben elke maand hun houden zich niet aan afspraken en regels ik vertrouw mijn facturen niet hiervoor zat ik bij vodafone 100 min 1000mb ik ging nooit over me bundel heen dus er klop iets niet bij youfone zoveel mensen hebben klachten komen in de problemen ik wil dat mijn abonnement wordt geeindigd ik heb alle bewijs om het hoger op te zoeken wil het eerst op deze manier doen
    sharon
    En het openstaande bedrag heb ik al betaald 40.17 euro dat is afgesproken met de klantenservice omdat jullie fout is dat het bedrag er te Laat online stond ga ik geen extra kosten betalen jullie hebben mijn factuur fout gerekend
    Youfone Nederland
    Geachte mevrouw Ketting,Wij zien op dit moment geen openstaande post meer. Het spijt ons te horen dat u geen vertrouwen meer heeft in Youfone. Omdat uw abonnement nog tot eind 2015 loopt kunnen wij deze op dit moment nog niet beeindigen. u staat altijd vrij om een schriftelijk een klacht in te dienen. U kunt ons adres op onze website terugvinden.Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    sharon
    We zullen zien wat de volgende facturen bedragen ik heb bewijs over mijn bel en internet gedrag als ik weer belazerd wordt dan zoek ik het hoger op en mag youfone alle kosten gaan betalen die ik kwijt ben voor advocaat.

sharon

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?