Klacht Youfone Nederland: Te veel geld afgeschreven en geen gehoor

RT

Nadat ik erachter kwam dat er teveel geld van mijn rekening gehaald was heb ik geprobeerd contact op te nemen met youfone. Dit zonder resultaat. Steeds ga ik in de wacht omdat "de medewerkers in gesprek zijn". Ik heb op verschillende momenten gebeld en ik heb meer dan ander half uur aan de telefoon gezeten en ik krijg geen gehoor. Ik heb via 'mijnyoufone' een bericht gestuurd maar ook zonder resultaat.

Ik wil dat het geld terug gestort wordt en dat het niet meer voor komt dat er teveel afgeschreven word.

Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw,Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen ervoor zorgen dat u vandaag nog een reactie ontvangt op uw mail.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    RT
    Ik eis mijn geld terug!
    Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben reeds aangegeven dat de kosten correct in rekening zijn gebracht. Dit is een dienst vanuit Apple dat de SMS wordt verzonden, wij factureren hier enkel voor.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?