Klacht Youfone Nederland: Tegenwerking overstap met nummerbehoud

Hek

Reeds vanaf 12 maart 2014 onderneem ik pogingen om over te stappen van Youfone naar Vodafone, met behoud van 06 49103223.
Ik ben bij Youfone terecht gekomen omdat mijn abonnement bij Baron destijds is overgenomen. Bij Baron had ik 1 maand opzegtermijn, nu ineens 3maanden.
Mij is nooit gevraagd of ik instemde met de overname van mij als klant en ik heb nooit getekend voor de voorwaarden van Youfone!
Maar zelfs de overname per 12 mei werd niet uitgevoerd door Youfone, dat gebeurde op 21 mei en vervolgens 28 mei evenmin.
Ik heb daarna meerdere lange gesprekken gevoerd met hun 'klantenservice' en uiteindelijk werd de datum 16 juni genoemd, later aan mij bevestigd door de afdeling nummerbehoud.
Tot mijn woede en frustratie ontving ik enkele dagen later weer het bericht dat het 14 augustus zal worden!
En wie garandeert mij dat het dan niet opnieuw vooruit geschoven wordt?
Ik voel me machteloos en wanhopig.

Ik wens onmiddelijke overzetting MET nummer behoud en vergoeding van de telefoonkosten met de afdelingen van Youfone.

Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw de Hek,Wij zien dat de uitportering goedgekeurd staat per 14-8-2014. Er is inderdaad eerder een verzoek ingediend voor 16-6-2014 echter is deze nooit goedgekeurd. Op 14-8-2014 zal Vodafone uw telefoonnummer van ons overnemen. U heeft een zakelijk abonnement bij Youfone waarbij altijd een opzegtermijn geldt van 3 maanden.Wij willen u alvast bedanken voor de periode waarin u klant bent geweest van Youfone. Indien u nog vragen heeft, horen wij het graag.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Hek
    Ik heb reeds op 12maart het verzoek tot uitporteren gedaan!
    14 augustus is onaanvaardbaar. Verder vrees ik dat deze nieuwe datum, net als de voorgaande, opnieuw niet goedgekeurd zal worden. Dat is immers al 4x gebeurd.
    Verder wordt er niet ingegaan op mijn verzoek om terugbetaling van de zeer lange gesprekken met de klantenservice.
    Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw de Hek, De datum 14-8-2014 staat reeds goedgekeurd, deze datum zal niet gewijzigd worden. Eerdere verzoeken hebben niet goedgekeurd gestaan. Helaas kunnen wij de datum niet vervroegen. U kunt gratis bellen naar 1200 met uw Youfone aansluiting, indien u gebruik maakt van dit telefoonnummer maakt u geen kosten voor het bellen naar de klantenservice. Eventuele kosten voor bellen naar ons 0900 nummer kunnen wij dan ook helaas niet vergoeden.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Hek
    Er wordt totaal niet ingegaan op het feit dat ik 12 maart reeds een aanvraag heb gedaan en dat Youfone die domweg telkens niet goedkeurde. Op het gratis nummer 1200 werd ik al helemaal niet geholpen.
    Ik voel me als consument in de kou staan.
    Hopelijk wordt het nummer 14 augustus overgezet, dan ben ik ervan af

Hek

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?