Klacht Youfone Nederland: telefoon werkt niet

Klachtnummer
# 82148
Gebruiker
hanna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ben overgestapt van t mobile naar youfone maar kan niet bellen youfone gebeld en die zeiden u moet de simlock van u mobiel halen want aan ons ligt het niet geprobeerd kosten 50 euro maar nog steeds werkte de telefoon niet 5 telefoonwinkels af geweest en allemaal zeiden ze er zit geen simlock op bedankt youfone voor de geweldige service waardeloos

De oplossing

wil dat de telefoon gewoon gaat werken en anders dat ik het jaarabonoment op kan zeggen

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van der Vooren,Wij zien dat uw simkaart sinds 21-10-2014 actief is. Wij willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice om het simkaartnummer te verifiëren, indien u nog steeds geen gebruik kunt maken van de simkaart. U kunt ook de simkaart testen in een ander toestel, om uit te sluiten of het probleem in het toestel zit of in de simkaart.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen