Klacht Youfone Nederland: Tot 3 keer toe onjuiste informatie door zeer onervaren, ondeskundig personeel!!

B. Verhoef

Op 19 maart mijn telefoonabonnement met het oog op mijn vakantie naar Spanje per 1-4-2018 verhoogd naar onbeperkt internet. Nog even gebeld om te checken hoe en wat. Expliciet gezegd dat we naar Spanje gaan. Ze vertelde dat bij een verbruik van 15GB de snelheid wel omlaag gaat. Per maand kan ik het abonnement wijzigen, dus na mijn vakantie, kan ik weer terug naar mijn lage abonnement. Allemaal goed geregeld, dacht ik.
Echter blijkt dat bij een verbruik van 8GB je dataverbruik in het buitenland wordt geblokkeerd!!!! Bij het verhogen van mijn data staat dit nergens (ja, natuurlijk in de kleine lettertjes en de voorwaarden).Hoezo onbeperkt internet???? Wat een misleiding. Zet er dan duidelijk bij dat het voor in het buitenland maar 8GB en dus niet onbeperkt!! Wat een farce!
Op 8 juni, nadat mijn data geblokkeerd was, opnieuw gebeld naar Youfone, en werd mij het bovenstaande pas duidelijk. En wat nu, vroeg ik. Ja, mevrouw koopt u maar een simkaartje in het buitenland. Bijkopen bij Youfone kon ook niet, zei zij, terwijl ze het nog even navroeg bij een collega. Ik moest het dus maar uitzoeken en voelde mij erg in de steek gelaten.
Op 27 juni weer gebeld om mijn abonnement per 1 juli weer te verlagen naar de oude situatie. Blijkt dat dit niet kan. Tot het einde van mijn contract i.c. Tot 2 oktober zit ik eraan vast!!!!Jeetje, wat een diefstal en allemaal onjuiste informatie die ik heb gekregen in in mijn vorige contacten met Youfone. Ik had nu wel een ervaren, deskundige medewerkster van Youfone aan de lijn. Zij vertelde dat ik wel degelijk Mb’s had kunnen bijkopen nadat ik geblokkeerd was. Ze vertelde dat ze het onbeperkt internet niet meer verkopen (meer klachten gehad??)
Door ondeskundig personeel krijg ik diverse malen onjuiste informatie, met alle gevolgen van dien.
Als je belt met Youfone krijg je een bandje waarop gezegd wordt dat het gesprek kan worden opgenomen voor opleidingsdoeleinden. Nou, er valt nog heel wat op te leiden bij Youfone.

Voor mij geen Youfone meer!
Ik voel mij opgelicht en bestolen.

Ik wil financieel gecompenseerd worden. Ik zit nu vast aan een abonnement tot 2 oktober van 24 euro met onbeperkt internet terwijl ik eerst 10,50 euro betaalde

B. Verhoef
    Op 19 maart heb ik per 1-4-2018, met het oog op mijn vakantie naar Spanje, mijn abonnement verhoogd naar onbeperkt internet, nadat ik eerst met uw klantenservice heb gebeld en gecheckt op 8 maart hoe of wat het onbeperkt internet inhoudt. Dit gesprek was om 17.15 uur met een man, waarvan ik de naam niet meer weet, van uw klantenservice (zie foto 1).
    Op vrijdag 8 juni om 17.02 uur heb ik, nadat ik was afgesloten van internet, opnieuw gebeld met uw klantenservice. Dit gesprek was met Juwhena (zie foto 2).
    Het laatste gesprek op woensdag was om 13.42 uur, toen ik wilde regelen dat per 1-7-2018 mijn abonnement weer terug zou gaan naar de oude situatie, zonder onbeperkt internet (zie foto 3) waarin mij het een en ander duidelijk werd, dat het allemaal anders was dan ik tot nu had gedacht, op basis van de onjuiste info op 8 maart en 8 juni, had ik met Wil. Zij is wel een deskundige medewerkster en heeft mij uitvoerig ( het gesprek duurde wel 26 minuten) uitgelegd hoe en wat. Zij heeft mijn hele verhaal aangehoord en vond het al met al heel vervelend voor mij en ik heb haar aangegeven dat ik een officiele klacht ga indienen en dat ik het allemaal ongehoord vind, zoals het is gegaan en ik keer op keer verkeerd ben geinformeerd door uw klantenservice.
    U kunt nu met deze info de opgenomen gesprekken op genoemde tijdstippen, die u opneemt voor opleidingsdoeleinden, en dus nu ook om mijn verhaal te verifieren, naluisteren. Daarbij zult u kunnen horen hoe uw medewerkers mij onjuiste informatie hebben gegeven!!!

B. Verhoef
    Geachte Youfone, ik hoor graag uw beslissing op mijn klacht.
    Ik heb u alle informatie gestuurd, waarmee u mijn klacht kunt beoordelen en natrekken
    B. Verhoef
    Geachte Youfone, u heeft nu al een tijd mijn klacht in behandeling, maar ik hoor graag verder van u. Ik wil graag dat u mijn klacht nu snel afhandelt, want u laat mij in het ongewisse.

B. Verhoef
Eerst geeft Youfone mij het idee serieus en inhoudelijk op mijn klacht in te gaan door te vragen naar de data en tijdstip en namen van medewerkers om inderdaad na te gaan wat er is gezegd. Vervolgens doen ze het hele verhaal af met het lulverhaal, dat alles toch algemeen bekend is, en in de voorwaarden te lezen is. Bij de eigen medewerkers zelf is het dus helemaal niet bekend. Ze geven gewoon hun fouten niet toe, en nu zit ik vast aan een contract tot oktober, wat ik helemaal niet wil en mij niet is gezegd. Nee, mij is mij zelfs gezegd dat ik gewoon per maand mijn abonnement omhoog en omlaag kan doen. Niet dus: alleen omhoog! Ik voel mij gewoon bestolen en oneerlijk behandeld. Ja, de hele wered, en dus ook bij Youfone gaat het om GELD, en niet om eerlijkheid.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?