Opgelost door Youfone Nederland: TV dienst met ergenissen

StRi84

Sinds kort na ingang TV abonnement ervaren wij geregeld storingen aan de TV ontvanger en/of de service ervan. Pauzeren en hervatten lukt vaak niet, gaat live verder. Aanzetten van de ontvanger lukt geregeld niet, zwart beeld, lege TV gids. Alleen 1 tot 2 keer spanningsloos maken biedt een snelle oplossing. Als laatste punt zijn de haperende beelden zeer frustrerend, bij het ene programma terwijl het volgende programma vlekkenloos verloopt. Reeds meerdere malen telefonisch en per e-mail contact gehad zonder een dedicated oplossing. Mijn frustraties ook elke keer medegedeeld, zelfs dat ik elders een TV abonnement heb afgesloten die wel functioneerd. Hierdoor wil ik dus graag per omgaande van het Youfone abonnement af. Ben zelf van mening meer dan voldoende energie hierin te hebben gestoken waarbij de maat nu gewoon meer dan vol is. Op het eerdere antwoord van Youfone (ook hier op klachtenkompas) is alles gedaan zoals zij hebben aangegeven. Men biedt enkel als optie het contract excl. administratiekosten af te kunnen kopen, ronduit belachelijk! Ik neem een abonnement af die over de afgelopen maanden gezien niet deugd.

Graag het abonnement kosteloos beeindingen, zoals eerder gevraagd. Uw eerdere reden om dit niet te doen was uw verzoek om eerst contact te hebben met de "technische afdeling". Dit is nu geen argument meer, het is mij uiteindelijk gelukt vorige maand.

StRi84
Ik mag per direct opzeggen en zal tot aan de opzegging de facturen zoals gebruikelijk netjes betalen. Per 10-01-2019 beeindigd, factuur voor januari komt te vervallen. Bedankt voor jullie medewerking.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?