Klacht Youfone Nederland: Tv ontvangst is slecht,beeld hapert, staat stil, zg geen internetverbinding, beeld verkleurt enz

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 390175
Gebruiker
#Zonnetje#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Erg slecht tv ontvangst; beeld hapert, herhaalt, zogenaamd geen internetverbinding, beeld wordt groen of paars....
Youfone lost niks op. Geen reaktie van hun kant na email contact. Wel ticketnummer maar daar blijft het bij.Telefonisch erg slecht te bereiken/of niet te bereiken. Erg veel spijt van overstap. Al voor 300 euro extra kosten voor snoeren, afstandbedieningen. Nou ja....nog 22 maanden...zucht.

De oplossing

Contract nietig verklaren. Ik wil weg daar zonder kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Wassens,

    Bedankt voor je bericht.

    Het contract nietig verklaren doen we niet op basis van je klacht, hoe vervelend ook deze problemen kunnen we gezamenlijk voor je verhelpen.

    Een collega van de technische dienst neemt in korte termijn contact met je op.

    Groet,
    Roos

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Zonnetje#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zou iemand van de technische dienst van youfone contact opnemen met mij...ik wacht nog steeds...niks gehoord verder
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen