Opgelost door Youfone Nederland: VERBRUIK ABONNEMENT WORDT DUBBEL GEREKEND

Bruijntje

De facturen van de afgelopen 6 maanden worden dubbel afgerekend. In de specificatie van de facturen is te zien dat het verbruik van zowel data als bel minuten/smsen dubbel worden gerekend.
Zo staan er gesprekken van 10 a 15 seconden op die afgerond worden naar 2 minuten.

Tevens heeft mijn vriendin, die het zelfde abonnement heeft, het zelfde probleem.

Nu 6 maanden verder en hebben we uiteindelijk een correctie gekregen op een enkele factuur en dus niet van alle maanden dat wij te veel betaald hebben. Daarnaast wordt er nog steeds dubbele belminuten en data verbruik gerekend in de specificaties.

Op 13-11-2014, 09-12-2014 en 01-16-2015 heb ik hier ook al een klacht over geplaatst maar er is tot op heden nog steeds geen correcte oplossing behalve dat er 1 keer een deel gecorrigeerd is.

Op de mail van YouFone heb ik gereageerd op 22-01-2015 en weer blijft het stil!

Dat de desbetreffende facturen voor mij en mijn vriendin gecorrigeerd worden en het te veel betaalde bedrag verrekend of geretourneerd wordt. Uiteraard moet het verbruik ook juist berekend worden op de facturen/specificaties.

Youfone Nederland
    Geachte heer de Bruijn,Bij ons staat er op dit moment geen email meer van u open. Wij willen u vragen deze email nogmaals naar ons te sturen zodat wij deze verder in behandeling kunnen nemen.Hopende op uw reactie.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Bruijntje
    Na 6 maanden tijd is het eindelijk opgelost.
    Zojuist (17 februari) de factuur en specificatie bekeken en het lijkt nu te kloppen.
    Dit geldt voor zowel mij als mijn vriendin.Hopelijk blijft het nu goed gaan en was het niet eenmalig.

Bruijntje

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?