Klacht Youfone Nederland: Verbruik abonnement wordt dubbel gerekend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 87656
Gebruiker
Bruijntje
Datum
4 reacties

Details

Klacht

De facturen van de afgelopen 4 maanden worden dubbel afgerekend. In de specificatie van de facturen is te zien dat het verbruik van zowel data als bel minuten/smsen dubbel worden gerekend.
Zo staan er gesprekken van 10 a 15 seconden op die afgerond worden naar 2 minuten.

Tevens heeft mijn vriendin, die het zelfde abonnement heeft, het zelfde probleem.

Meerdere malen gebeld en telkens langer dan 30 minuten in de wacht. 2 keer heb ik iemand te spreken gehad die aangaf dat het bij de financiële of technische afdeling ligt en ik uiterlijk de volgende dag hier bericht over zou krijgen. Nu 3 maanden verder en nog steeds geen bericht en ook geen correctie op de facturen.

Op 13-11-2014 heb ik hier ook al een klacht over geplaatst maar er is tot op heden nog steeds geen oplossing behalve dat ze melden dat het bij de technische of financiële afdeling ligt. Zo iets duurt toch geen maanden!

Gewenste oplossing

Dat de desbetreffende facturen voor mij en mijn vriendin gecorrigeerd worden en het te veel betaalde bedrag verrekend of geretourneerd wordt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer de Bruijn,Wij begrijpen dat het ontzettend vervelend is dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Wij hebben het nogmaals doorgezet naar de desbetreffende afdeling en wij hopen u zo snel mogelijk te kunnen informeren over de verdere afhandeling. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    Bruijntje
    Datum
    Het is echt niet normaal, hoe lang moet zo iets nou duren.
    Wacht inmiddels al maanden op een oplossing.
    Als er voor het eind van het jaar nog geen oplossing is gaan we maar het traject in met de geschillencommissie!
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer de Bruijn,Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zetten het nogmaals voor u door en zullen u spoedig informeren. Met vriendelijke groet,Team Youfone
  4. Auteur
    Bruijntje
    Datum
    Ik moet de nieuwe factuur nog afwachten maar het lijkt eindelijk opgelost. Heeft alleen veel te lang geduurd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen