Klacht Youfone Nederland: Verbruikt veel mb's wat niet klopt

Lisamensinck

Jarenlang ben ik geabonneerd geweest bij Vodafone waar ik standaard 2gb internet had waar ik de maand altijd net niet bij haalde. Nu ben ik overgestapt op youfone sinds 5 augustus waarbij ik een abonnement heb met 6gb, ik dacht dan hoef ik me nooit zorgen te maken dat ik zonder internet zit. Ik dacht ik kies nu voor een maand abonnement en als dit me bevalt ga ik over naar een 2-jarig abonnement. Maar Na 1,5 week nadat ik mijn abonnement had afgesloten kreeg ik een sms dat mijn internet is afgesloten omdat ik teveel mb's heb verbruikt, namelijk boven de 6gb ook nog is 1gb waardoor de kosten buiten mijn abonnement al zijn opgelopen tot 163 euro! Toen ik dit zag wist ik het moet een fout zijn en als ik youfone bel dan wordt dit wel gecorrigeerd door hen. Maar Nee hoor ik heb hen echt zeker 10 keer gebeld en het enigste wat ze zeggen nee u hebt ze zelf verbruikt. Er wordt niet naar een oplossing gezocht, met niemand kan gepraat worden, je staat machteloos wat je ook zegt.

Dat er naar mij geluisterd wordt en dat er een oplossing en een verklaring wordt gezocht voor mijn probleem. Als ik deze mb's zou verbruiken is dat prima, ik zou er nooit wat van zeggen maar dit is belachelijk.

Youfone Nederland
    Beste Lisa,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben deze case doorgezet naar de financiële en technische afdeling, om te kijken of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Zodra wij een reactie hebben zullen wij je informeren per mail met een voorstel.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Sam