Klacht Youfone Nederland: verkeerde aanslag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90602
Gebruiker
looman
Datum
4 reacties

Details

Klacht

een niet gevoerd gesprek in rekening gebracht Pressies 3uur op de sec af ( zowiezo zeer onlogies) naar Belgien kosten €144,- op datum 17-8-2014 Gsm Nr. 31620340872

Gewenste oplossing

ophouden met rekening te sturen met alle dreigementen en koste verhoging vandien
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Looman,Zoals eerder aangegeven hebben wij dit reeds voor u uitgezocht en zijn de gegevens in de specificatie correct. Wij kunnen daarom geen creditering toekennen en wij verzoeken u de factuur te voldoen om hogere kosten te voorkomen.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    looman
    Datum
    steeds dezelfde reactie geven helpt niet mee aan de oplossing ik betaal niet voor niet geleverde diensten en een bewijs heb ik nog nooit ontvangen ,wat ook niet kan omdat het gesprek nooit 4 uur is gevoerd
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer Looman,Wij kunnen helaas geen ander antwoord geven, gezien dit het enige en juiste antwoord is. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  4. Auteur
    looman
    Datum
    Uw excuus wordt niet gewaardeerd omdat het huichelachtig is en ook ik kan niet anders reageren dat ik niet akkoord ga met uw redenatie omdat het een leugen is en een leugen verander je niet als je honderd keer blijft herhalen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen