Klacht Youfone Nederland: Verkeerde facturen onterechte afsluitingen en heractiveringskosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 70473
Gebruiker
harrie van esch
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Vanaf dag 1 problemen. Begon met het bestellen van een dual card waarvan de prijs volgens een medewerker € 25,00 bedroeg inclusief btw. Er werd € 32,00 geincasseerd,gebeld met Youfone en ik moest het bedrag storneren. Kreeg nieuwe factuur van € 25,00. Na 14 dagen een herinnering van € 7,00 weer gebeld,zou opgelost worden. In november afgesloten,gebeld excuses, weer aangesloten maand later factuur met heractiveringskosten, weer gebeld met Youfone moest weer de factuur storneren en wederom excuses. Even rustig geweest ,februari 's morgens om 5.00 uur een sms dat nummer werd afgesloten ivb met openstaande post zijnde heractiveringskosten met intussen incassokosten van € 40,00! Aangetekende brief verzonden tav directie. Geen reactie. Inmiddels voor de derde maal sinds aanvang contract afgesloten. Bellen en mailen helpt niet er wordt gewoon niet gereageerd ondanks beloftes. Inmiddels heb ik een prepaid card gehaald en deze zaak in handen gegeven van mijn rechtsbijstand!

De oplossing

Met onmiddelijke ingang mijn nummer vrijgeven zodat ik naar mijn oude provider terug
kan.

5 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer van Esch,Vervelend om te vernemen dat het met de facturen niet goed loopt. Wij dienen alle gegevens te verzamelen en zullen maandag contact met u opnemen voor de verdere afhandeling. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Youfone
  2. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer van Esch, Wij hebben zojuist alle facturen en eerdere communicatie doorgenomen. Wij zien dat u eerder al contact heeft gehad met de klantenservice wat betreft een creditering. Er is op 07-08 nog een e-mail naar u verstuurd wat betreft het vervolg. Wij kunnen momenteel niet meer doen dan de terugkoppeling van de financiële afdeling afwachten. Wij komen hier zeker deze week nog op terug per e-mail.Onze excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Team Youfone
  3. Auteur
    harrie van esch
    Datum
    Dit duurt nu dus ruim 10 dagen. Op 28-07-2014 reeds contact gehad met medewerkster Yvonne die beloofde er onmiddelijk werk van te maken. Op 31-07 gedeeltelijk afgesloten wederom gebeld er werd mij beloofd dat er diezelfde dag teruggebeld zou worden. NIET GEBEURD. Op 01-08 wederom gebeld zou teruggebeld worden . NIET GEBEURD. Op dit moment nog steeds afgesloten. Vertrouwen in Youfone is weg!!!!
  4. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer van Esch,
    Wederom onze excuses. Wij kunnen een blokkade helaas niet zelf verwijderen. Uw e-mail wordt vandaag verder in behandeling genomen en u zult ook zeker een reactie ontvangen. Wij willen spoedig tot een oplossing komen. Met vriendelijke groet,
    Team Youfone
  5. Auteur
    harrie van esch
    Datum
    Op 13-08 reactie ontvangen via mijn mail waarin door Youfone voor de zoveelste maal wordt beloofd dat ik de volgende dag (14-08)teruggebeld zal worden en dat het ze spijt.Inmiddels is het 18-08 en nog geen reactie ontvangen wel een nieuwe factuur van abonnement over july. Ben nog steeds afgesloten. Hoe moeilijk kan het zijn om eea uit te zoeken en te corrigeren?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
harrie van esch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen